Ako reklamovať ventilátor CATA E GLASS ? (E-100...)
Značky
Dôverujte nám. Podnikáme od roku 1990 a tento rad sklenených ventilátorov sme uviedli na trh v marci 2012 ...
Postupujte v tomto poradí:
- Prečítajte si tzv. FAQ - často odpovedané otázky. Väčšinou sa jedná o chyby pri inštalácii, nastavovaní, prípadne o závady v elektroinštalácii. Kazovosť skleneného radu E GLASS je absolútne minimálna.
- Prečítajte si Návod k inštalácii, zapojeniu, obsluhe a prevádzke zariadenia, najmä ak ste tak doteraz neurobili. Pravdepodobne objavíte chybu v pripojení, alebo obsluhovaní ventilátora, prípadne odhalíte, že ste neboli dôsledný pri výbere vhodného modelu.
- Zavolajte nám. Drvivú časť reklamácii vieme vybaviť telefonicky. Ušetríte čas a peniaze. Kontakty sú tu, nájdete ich tiež v pätičke návodu a na obale výrobku. Model vášho výrobku je na krabici ako súčasť štítka čiarového kódu, alebo aj na výrobnom štítku ventilátora.
- Ventilátor posielate do oficiálnej technickej servisnej služby, alebo na miesto predaja. Je to uvedené na poslednej strane návodu - pri sklenených ventilátoroch najčastejšie na strane 8. Posielajte kompletný výrobok aj so všetkým príslušenstvom - pomáha to odhaliť príčinu deklarovanej závady. Posielajte aj obal, obzvlásť ak sa jedná o nový výrobok.
NEŽIADAJTE NÁS O VÝMENU:
- VÝROBKOV BEZ ZÁVAD
- MECHANICKY POŠKODENÝCH VÝROBKOV
- NEKOMPLETNÝCH VÝROBKOV (PRÍSLUŠENSTVO)
- NOVÝCH VÝROBKOV BEZ OBALOV A PRÍSLUŠENSTVA
Prosíme majte na pamäti, že deklarovaná závada "nefunguje" nám nehovorí nič o tom, ako sa u vás závada prejavuje. Skúste byť konkrétnejší v popise prejavu závady.
Podstatná časť práce (montáž, pripojenie, nastavovanie) patrí do rúk kvalifikovaným elektrotechnikom z praxe = tým, čo sa denne elektroinštaláciami živia a majú dostatok odborných znalostí a skúseností. Medzi týchto pri všetkej úcte spravidla nepatrí: obkladačkár, sadrokartonista, dedko, tatko, svokor, sused, kolega z vedľajšej kancelárie, kamarát, ktorý už pripájal objímku v svietidle... verte, riskujete stres a škody. Zverte to odborníkovi.
Návod k nahliadnutiu (Návod k inštalácii, zapojeniu, obsluhe a prevádzke zariadenia).
Návody su pri každom výrobku v krabici a na Eshope dovozcu pri každom výrobku v pdf
FAQ - často odpovedané otázky k ventilátorom CATA E GLASS
Miesta Predaja ventilátorov CATA
Ak potrebujete pomoc s výrobkom z nášho dovozu, kontaktujte nás. Servis a podporu poskytujeme len pre výrobky pochádzajúce z nášho dovozu a distribúcie.
REKLAMAČNÝ FORMULÁR NÁJDETE TU
Sekcia sa priebežne aktualizuje